
Smycze reklamowe
Od wielu lat najczęściej zamawianym gadżetem reklamowym są smycze. Dlaczego tak się dzieje? Dla wielu speców do reklamy pozostaje to zagadką.
Smycze reklamowe bowiem są w opinii wielu osób jednym z najbardziej zbędnych przedmiotów.
Smycze, kiedy trafiły na rynek, z założenia najczęściej miały służyć do noszenia kluczy lub telefonu (tak! kiedyś telefony miały nawet specjalny zaczep). Dziś smycze reklamowe służą najczęściej do noszenia identyfikatorów i e-papierosów.
Tym niemniej ilość zamawianych smyczy wcale nie spada. W ofercie ich producentów pojawiają się nowe materiały, różne rodzaje nadruku, Smycze wąskie i szerokie, długie i krótkie, z mocnej tkaniny czy z silikonu.
Może dlatego, że wiele firm uważa, że to tani sposób na budowanie świadomości marki? Bo przecież dorzucenie smyczy do zakupów kosztuje niewiele, a taki prezent, zwłaszcza jak niespodziewany, ucieszy większość klientów, mimo, że zbędny? Tylko czy rzeczywiście tak jest? Czy zawsze? Czy smycz wystarczy, żeby przyciągnąć klienta.